-
در هنگام خرید از درستی اطلاعات وارد شده بر روی برچسب گارانتی محصول اطمینان حاصل کنید.
-
شرایط گارانتی صرفا با وارد کردن اطلاعات درخواستی در بخش گارانتی محصولات سایت فعال می شود.
-
داشتن کارت ضمانت در ارائه به بخش خدمات جهت استفاده از گارانتی محصول الزامی است.
-
گارانتی محصول صرفا در زمان ثبت شده بر روی جعبه محصول خریداری شده معتبر می باشد.
-
آسیب فیزیکی، شکستگی، نوسانات الکتریکی، آب خوردگی، مخدوش شدن ضمانت نامه و کارتن محصول، باز شدن پلمپ توسط مشتری، خدمات نرم افزاری و تعمیرات توسط نمایندگی های غیرمجاز شامل شرایط گارانتی نمی شود.
-
درصورتیکه پلمپ کالا باز نشده باشد تا مدت زمان ۷۲ ساعت امکان تعویض محصول وجود خواهد داشت.
-
لوازم جانبی، قطعات مصرفی و خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نمی شود.
-
جهت کسب اطلاع از نمایندگی های معتبر و نحوه دریافت خدمات پس از فروش با شماره تلفن ارائه شده در سایت تماس حاصل فرمایید.